Ads Top

Youtube Banner (Kapak) Fotoğrafı + PSD indir #10

Youtube Banner PSD

Merhaba, Bugünkü yazımda sizlere tamamen '' Tasarım indir '' adminleri tarafından hazırlanmış ve ücretsiz olarak paylaşıma sunacağımız harika bir youtube kapak (banner) fotoğrafı paylaşacağız.

Öncelikle bunu belirtmek isteriz ki bu youtube banner tasarımının hazırlanması 40-50 dakikalık bir çalışma gerektirdi. Bazı emek hırsızları kaynak göstermeden kendileri hazırlamış gibi sitelerinde veya forum sayfalarında bu temayı paylaşacaklardır. Bunun önüne geçmemiz için lütfen bu temayı bu site haricinde farklı bir sitede veya forum sayfasında paylaşıldığını görürseniz (kaynak göstermeden) sitemizin iletişim bölümünden bize bildirin. Bildirimin doğruluğuna göre emek hırsızları hakkında gerekli hukuksal işlemlerin  başlatılacağından hiç şüpheniz olmasın.

Arkadaşlar Youtube banner (kapak) fotoğrafını düzenlemenizi kolaylaştırmak adına küçük bir eğitim videosu hazırladık. Eğitim videosunda yazı fontlarını yüklemeyi unutmuşuz. Ama siz PSD dosyasını kullanmadan önce mutlaka Yazı fontlarını bilgisayarınıza yükleyin. Rar şifresi sitemizden paylaşılan tüm arşiv şifreleri gibi yine '' tasarimindir.blogspot.com''  dur. Başka bir çalışmada görüşmek üzere...

Videolu Anlatımı  

İndirme Bağlantıları
-----------------------------------------
  Mediafire - Boyut: [12.91 MB]
  şifre: tasarimindir.blogspot.com
-----------------------------------------

8 yorum:

  1. nasıl indiriliyor

    YanıtlaSil
  2. Kardeş Bana Yapa Bilirmisin Ben Bende Adobe İnmiyo ?

    Facebook=www.facebookçcom/Sahici312

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kimsin kardeşim, facebook adresin çalışmıyor

      Sil
  3. olmuyor photoshopa atıgımda sadece resim oluyor

    YanıtlaSil
  4. emeğine sağlık çok güzel olmuş kendime göre düzenledim kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. ADOBE PHOTOSHOP CS6 DA AÇMIYOR HERALDE?

    OLMADI İLLA CC Yİ Mİ İNDİRCEZ?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.