Ads Top

Youtube Banner (Kapak) Fotoğrafı + PSD indir #1

Youtube kapak

Youtube Hazır Kapak (Banner) Fotoğrafı + PSD indir. Bugün sizlere Photoshop CS6'yı kullanarak Youtube kanalınıza güzel bir kapak fotoğrafı (banner) nasıl hazırlanır bundan bahsedeceğim. Kapak fotoğrafının PSD dosyasını aşağıdaki indirme linklerinden indirebilirsiniz. Bu PSD dosyasının sahibi biz değiliz, asıl sahibi ''Kalemsiz Grafiker'' dir. PSD'dosyasını  nasıl kullanacağını bilmeyenler için eğitim videosu çektim. Umarım faydalı  bir video olmuştur. Rar şifresi: tasarimindir.blogspot.com'dur.

# Video'da kullandığım bir fontu  arşive eklemeyi unutmuşum, İşte TASARIM İNDİR yazısında kullandığım yazı fontu ve indirme bağlantısı. Yorumlarda çok sormuştunuz bende yazıyı güncelleme gereksimi duydum.

AMERİCAN CAPTAİN FONT http://dl.dafont.com/dl/?f=american_captain

Videolu Anlatımı  

İndirme Bağlantıları
-----------------------------------------
  Mediafire - Boyut: [12.91 MB]
  şifre: tasarimindir.blogspot.com
-----------------------------------------

24 yorum:

  1. Öncelikle alıntı yaptığız için teşekkür ederim. Kalemsiz Grafiker'in sahibi benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. :D bu ne rahatlık yiğidim

      Sil
  2. merhaba abi indirmek istiyorum indirme linkinde download gelmiyor

    YanıtlaSil
  3. google chrome'dan dene bende indi.

    YanıtlaSil
  4. selam kardeş bana yaparmsın

    YanıtlaSil
  5. bende sıkntılar oldugu ıcın yapamıyorum yerıme yapabılecek bırı varmı

    YanıtlaSil
  6. Kardeş fotoda TASARIM İNDİR Yazısının Yazı Tipi Ne Hani Arial Falan Olur Ya Acil

    YanıtlaSil
  7. rar şifresi yanlış dio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar Şifresi Doğru,
      tasarimindir.blogspot.com kopalamadan KÜÇÜK HARFLERLE yaz

      Sil
  8. kardeş youtube atınca 4 mb tan küçük olmasını gerektiğini ssöylüyor ne yapmam gerekiyor yardım please

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu adresteki resim sıkıştırma proğramını kullanarak resmin boyutunu küçült.
      https://www.tamindir.com/vjc/

      Sil
  9. sa o tasarım indir yazan yeri silemedim yardımcı olacak varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katmanlar bölümünde, BUNU Sil diye bir katman bulunmakta, onun yanındaki göz işaretine 1 kere bas gidecektir.

      Sil
  10. tamindir iyidir yaa

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelmiş paylaşımlar

    YanıtlaSil
  12. en güzel program indirme sitesi bence https://fullindir-yukle.blogspot.com.tr. aradığınız her oyunu ve programı ücretsiz indirebileceğiniz mükemmel bir site. dünya çapında ilk sırada yer alan türkçe indirme bloğu bence

    YanıtlaSil
  13. 2021 HAHAHAHAHAH YENİ AMA HİÇ ÇEŞİT YOK ÜHÜHÜHĞĞĞĞ

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.