Ads Top

Youtube Banner (Kapak) fotoğrafı + PSD indir #24


Youtube Banner (Kapak) fotoğrafı + PSD indir #24. Youtube Hazır Kapak (Banner) Fotoğrafı + PSD indir.   Bugün sizlere Photoshop CS6'yı kullanarak Youtube kanalınıza güzel bir kapak fotoğrafı (banner) nasıl hazırlanır bundan bahsedeceğim. Adobe Photoshop CS6'yı kullanarak sizlere  Youtube Banner nasıl hazırlanır ve nasıl tasarlanır konusunda yardım etmek amacıyla bu makalemi yazmaktayım. Sizlere biraz PSD hakkında bilgi vereyim.  PSD dosyaları üzerinde değişim yapabilir veya geliştirmenize olanak sağlar. Tasarım İndir ekibi olarak sizlere PSD hazır Youtube, Facebook, Twitter, İnstagram PSD dosyaları paylaşarak hizmet vermekteyiz. PSD dosyalarımızı indirerek üzerinde yapacağınız değişikliklerle kendinize özel kapak fotoğrafı yapabilirsiniz. Bu sayede sosyal medya hesabınızın kapak fotoğrafınız göz kamaştırıcı ve ilgi çekici hal alır. Daha fazla PSD dosyaları için sitemize göz atabilirsiniz. PSD dosyasını nasıl değiştirebileceğiniz hakkında sizler için eğitim videosu hazırladık izleyerek kısa zamanda size özel bir kapak fotoğrafı hazırlayabilirsiniz.

Videolu Anlatımı

  şifre: tasarimindir.blogspot.com

15 yorum:

  1. Daha çok banner eklerseniz sevinir hepsi birbirinden güzel. :)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim VatanEditorTR.blogspot.com Unun sahibiyim. Ve Youtube kanalım için yapamıyorum cs6 programı içinde yok :) yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  3. Hocam Bende PSD Fotoğraf Olarak GÖzüküyor Nasl uygulamaya çeviricem ?

    YanıtlaSil
  4. BI BANA BANNER YAPARMISIN ÜSTÜNDE "YALLAH" YAZSIN PLS

    YanıtlaSil
  5. abi dewan ett bole daha cok banner istiyoruz <3 <3

    YanıtlaSil
  6. ben mac book kullanıyorum ve rar dosyasınıda açamıyorum onun yerine dosyayı .zip yapar mısınız onu yaparxsanız hem mac kullanıcıları hemde windows kullanıcıları indirebilir

    YanıtlaSil
  7. Çok Kaliteli Şeyler Yapıyosun Devamaını Bekliyoruz

    YanıtlaSil
  8. abi ben daha yeni indirdim ps yi de daha yeni indiriyorum ins yapabilirim

    YanıtlaSil
  9. bannerin adını değiştiremiyorum nasıl değiştiriliyor

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.