Ads Top

Youtube Banner (Kapak) Fotoğrafı + PSD indir #18

Youtube Banner

Youtube Banner (Kapak) Fotoğrafı + PSD indir Bu youtube banner fotoğrafının psd dosyasını indirmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz. Photoshop hakkında pek bilgi sahibi olmayan arkadaşlar için basit bir anlatım videosunu hazırladım. PSD dosyasını açmadan önce FONT klasöründeki yazı stillerini bilgisayarınıza yüklemeyi unutmayın. Bir başka psd paylaşımında görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Hoşçakalın.

Videolu Anlatımı

  şifre: tasarimindir.blogspot.com

8 yorum:

  1. Şu siteyi düzenle be kardeşim sora templates yazısı bile duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembellik :) Tamam Düzenleyeceğim.

      Sil
    2. BEN İNDİRİYORUM AMA SORUN YOK. FARKLI BİR TARAYICI KULLANARAK İNDİRMEYİ DENE.
      http://www.mediafire.com/file/hc4m1fat814562y/YT+Banner+%2318+-+Tasar%C4%B1m+indir.rar

      Sil
  2. Usta yapıyorum ama cs6 ya gelmiyor (cs6 crack) diyemi yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. kardeşim youtube yükledğim zaman bozuk çıkıyor

    YanıtlaSil
  4. bende photoshop cs6 ya gelmiyor

    YanıtlaSil
  5. indiriyoruz fakat üstünde site logosu var kaldıramıyoru yardımcı olru uusn

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.